BENVINGUDA / BIENVENIDA / BIENVENU


Ens complau donar per nascuda i presentar-vos la nova pàgina web que narrarà el desenvolupament de l'intercanvi entre el Lycée Jean Vigo de Millau (França) i el IES Eduardo Merello del Port de Sagunt (Espanya). Esperem que els comentaris i continguts ací expressats us agraden... BENVINGUTS I BENVINGUDES!!!



Nos complace inaugurar y presentaros la nueva página web que narrará el desarrollo del intercambio entre el Lycée Jean Vigo de Millau (França) y el IES Eduardo Merello del Puerto de Sagunto (España). Esperamos que los comentarios y contenidos aquí vertidos sean de vuestro agrado... BIENVENIDOS Y BIENVENIDAS!!!

21.5.09

JORNADES de CREATIVITAT I INNOVACIÓ a TOLEDO, 4 i 5 de MAIG 2009

Enguany, ens han convidat a unes jornades que, com el títol ja indica, versaven al voltant de la creativitat i l'innovació en els projectes europeus desenvolupats a l'Estat Espanyol. Es tractava d'una trobada de caràcter estatal, de dos dies de durada a la bonica ciutat de Toledo, n'erem màxim dos representants per comunitat autònoma (nosaltres estàvem com a únics representants de la Comunitat Valenciana!!) i ens van oferir xerrades i anàlisi de pràctiques educatives, taules rodones i propostes de treball en grup per què ens servira als nostres propis projectes en curs.

Hemos sido invitados a unas jornadas alrededor de la creatividad y la innovación en los proyectos europeos desarrollados este año en el Estado Español. Un encuentro de caracter estatal, en el que durante dos dias y teniendo como sede y escenario la hermosa ciudad de Toledo, nos han ofrecido charlas, análisis de prácticas educativas, mesas redondas y propuestas de trabajo en grupo como ejemplos para la mejora de nuestros proyectos. Éramos como máximo dos representantes por comunidad autónoma, y nosotros fuimos en calidad de únicos representantes de toda la Comunidad Valenciana.



La Delegació Valenciana:
Paloma Silla, assesora del Cefire de Sagunt, i Rafael Arnal, coordinador del projecte.



Un aspecte de la sala de conferències, en plena inauguració de les jornades.